Συχνες Ερωτήσεις (FAQ)
Τα μεταφορικά έξοδα είναι δωρεάν για παραγγελίες άνω των 69€.
Για όλες τις παραγγελίες κάτω των 69€, το κόστος των μεταφορικών ανέρχεται στα 3€.
Η πληρωμή πραγματοποιείται κατά την υποβολή της παραγγελίας με τη χρήση χρεωστικής / πιστωτικής κάρτας ή με μεταφορά σε τραπεζικό λογαριασμό μας.
Παραλαμβάνετε την παραγγελία σας μέσω της εταιρίας courier στη διεύθυνση που δηλώσατε. Την ημέρα που αποστέλλουμε την παραγγελία σας θα λάβετε ένα ενημερωτικό e-mail με τον αριθμό της αποστολής. Σε περίπτωση που απουσιάζετε όταν περάσει ο courier, θα σας αφήσει ειδοποιητήριο με τον αριθμό αποστολής και το τηλέφωνο που πρέπει να καλέσετε προκειμένου να συνεννοηθείτε για την παραλαβή.
Η παραγγελία σας εκτελείται και αποστέλλεται την ημέρα της καταχώρησης ή την επόμενη εργάσιμη. Η παράδοση για αποστολές εντός Ελλάδος (εφόσον όλα τα προϊόντα είναι ετοιμοπαράδοτα) γίνεται εντός 1 έως 3 εργάσιμων ημερών, ανάλογα με την περιοχή. Οι παραπάνω χρόνοι είναι ενδεικτικοί, αφορούν εργάσιμες ημέρες (εξαιρούνται τα Σαββατοκύριακα και οι αργίες) και μπορούν να διαφοροποιηθούν ανάλογα με τις συνθήκες και τη διαθεσιμότητα των προϊόντων.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε το προϊόν που έχετε παραγγείλει με κάποιο άλλο, μπορείτε να επιστρέψετε το αρχικό εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Τα έξοδα επιστροφής του δέματος στην εταιρία, καθώς και τα έξοδα αποστολής του νέου επιβαρύνουν τον πελάτη.
Επιστροφές γίνονται δεκτές εφόσον πληρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις:
- Επικοινωνείτε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή στέλνοντας email στο [email protected], αναφέροντας το ονοματεπώνυμό σας, τον αριθμό παραγγελίας, τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε, καθώς και την αιτιολογία επιστροφής. Εμείς σας αποστέλλουμε τη σχετική φόρμα επιστροφής που πρέπει να συμπληρώσετε και το voucher για τη μεταφορική.
- Τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική κατάσταση που τα παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους. Η εταιρία δεν φέρει ευθύνη για τυχών βλάβες ή φθορές των προϊόντων μετά την χρήση του και δεν υποχρεούται σε αντικατάσταση.
- Τα προϊόντα θα πρέπει επίσης να συνοδεύονται από την απόδειξη λιανικής και να είναι αμπαλαρισμένα με ασφαλή τρόπο ώστε να μην υποστούν ζημιά. Σας ενημερώνουμε ότι η εταιρία δεν φέρει ευθύνη για την απώλεια ή τυχόν ζημιές που υποστεί το προϊόν κατά την επιστροφή του, σε αυτήν την περίπτωση η αλλαγή δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί.
- Το δέμα επιστροφής θα πρέπει να περιλαμβάνει την φόρμα επιστροφής με συμπληρωμένα τα υποχρεωτικά πεδία.
Eφόσον πληρούνται οι άνω προϋποθέσεις, μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα. Μόλις λάβουμε το επιστρεφόμενο προϊόν, αποστέλλουμε το νέο που μας ζητήσατε.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, ισχύουν οι παραπάνω όροι. Ακολουθείτε ακριβώς την ίδια διαδικασία.